kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Freezing F*cking Cold !

Kvällen är gjord, känns bra ! :D
Med besök och så :)
Kallt satan nu mot kvällen bara, hela 9 minus grader, och ja det känns kallt, det känns nästan mer när det är 9 minus, än när det är 30 minus, konstigt.
Mina händer fryser massor, tur att man har en varm och skön lägenhet, för en gångsskull, att komma hem till.
En arbetskollega fick lifta med mig hem, och ska lifta med mig dit imorn med :)
Härligt, det enda kruxet är ju att jag inte får öva på min skön sång på vägen till praktis då, vill ju inte utsätta henne för det stackarn. :P Får öva i skallen då :) haha !

Nu måste jag göra matlåda :)

Puss !


Comments
Rebecca säger:

sv: vart med kompisar ute o så :P

kram!

Skriven: - Hemsida: http://pitchtjejen.blogg.se/

Molly säger:

sv; Ah det gör vii :)

Haft en bra dag?

Sov gott,godnatt!

Skriven: - Hemsida: http://mollyboman.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback