kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Daaadidaaaamdiidaaam

Haha nej ni behöver inte ringa till psyket, jag lovar, jag är bara övertrött eller något.
Men ändå sitter jag här. En klok och söt vän skrev precis på Facebook.
"Varför är man aldrig trött när man ska sova, och när man ska gå upp går de knappt att vakna?!?!"
Jag kan inget annat än att hålla med.
Jag är exakt likadan, men åandra sidan så vaknar jag så fort alarmet ringer, eller ja precis när den börjar tjuta.
Kanske till och med av vibrationerna. Jag är knäpp jag vet. Kanske inte ens mänsklig.
Men nu mina älskade vänner ska jag nog ta och krypa i säng, med endast 13 minuter kvar till 00, och med det så klarade jag av mitt mål för dagen, att gå och lägga mig innan 00 ;)
Imorn blir det Etik och livsfrågor hela dagen, och så blir det lite skoj på kvällningen ! :D
Puss och godnatt ! :love:
Haha nej ni behöver inte ringa till psyket, jag lovar, jag är bara övertrött eller något.
Men ändå sitter jag här. En klok och söt vän skrev precis på Facebook.
"Varför är man aldrig trött när man ska sova, och när man ska gå upp går de knappt att vakna?!?!"
Jag kan inget annat än att hålla med.

Jag är exakt likadan, men åandra sidan så vaknar jag så fort alarmet ringer, eller ja precis när den börjar tjuta.
Kanske till och med av vibrationerna. Jag är knäpp jag vet. Kanske inte ens mänsklig.
Men nu mina älskade vänner ska jag nog ta och krypa i säng, med endast 7 minuter kvar till 00, och med det så klarade jag av mitt mål för dagen, att gå och lägga mig innan 00 ;)

Imorn blir det Etik och livsfrågor hela dagen, och så blir det lite skoj på kvällningen ! :D

Puss och godnatt ! :love:



Comments
Sweetelicus säger:

Ta chansen att ta del av mina besökare :) ..

Var med i dagens spotify tips, det har ungefär samma

princip som dagens blogg bara lite roligare :D ..

Så kolla in http://sweetelicus.blogg.se/2012/january/dagens-spotify-tips.html

och skriv in din favorit låt så

har du chansen att bli dagens spotify tips, jag drar en vinnare

kl 20:00 imorgon 14/1 :)



Puss och kram :)



SJukt fin blogg btw :)

Skriven: - Hemsida: http://sweetelicus.blogg.se/

Johanna säger:

haha, det var precis min tanke med, skall man börja lägga upp bilder utan kläder för inte räknas som modeblogg, men då blir det som du säger en annan stämpel..



man kanske skall börja ha sopsäck på alla bilder?



haha se vi båda råkat ut för en liten spammare igen (se ovan) så kul! eller ja inte, men du fattar :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback