kategoriserad i » Musik ♫, ♥ Musik, inlägget är kommenterat 1 gånger

Best internship ever

Dagen har varit kanon ! :D Älskar det där stället, och den praktiken ! :D
Man går dit med ett leende och kommer därifrån med ett skratt, underbar personal och underbar brukare ! :D
Och halvtidsbedömningen idag gick ju kanon ! :D Jag hade förväntat mig något som var mindre bra, men nej allt var mycket bra. :) - Jag är rätt bra ! :D

Handlade på vägen hem, så nu har man mat hemma med. :P
Ska ta och träna lite här nu så man kan hoppa in i duschen sen med gott samvete :)
Det blir mina övningar och kanske ett avslut med zumba beror på vad min kropp säger :P

Vad har ni gjort idag ? :)


Comments
Nichole säger:

Sv; Har tagit bort den nu :)

Skriven: - Hemsida: http://touchedbybieber.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback