kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

And no matter what, you're always number one

Dagen har gått kanon bra ! :)
Ses inte så mycket som en praktikant längre, mer som en medarbetare och anställd :)
Känns oerhört underbart ska ni veta. Har haft ensamtid med brukaren idag, och det är alltid lika mysigt även fast vi inte var helt ensamma :)
Jag har kommit in i allt jätte bra nu. :)

Nu då ? Ja jag är ju ledig nu fram till kl.15.45 imorn eftermiddag. :)
Vet ni vad det betyder ? Jo sovmorgon imorn ! :D Yääääy ! :D

Och jag tänkte väl att jag skulle ta och träna lite idag, :) Har träningsvärk än sen sist, men det var ju bara för att jag tog det till en annan nivå, ni vet jag gör ju benböj för insidan av låren, alltså står bredbent med fötterna utåt och ska böja benen i samma riktning som fötterna pekar åt. Det känns när man har gjort 30 stycken på raken, men åandra sidan gör jag ju 90 benböj sammanlagt :P -  Nej jag är inte galen :)

Diska ska jag göra nu iaf :)
Vad gör ni ? :)

HAHA !
Nej jag är inte ful, jag måste ha ätit något konstigt ;)

Comments
Kashaya säger:

Bara bra med mig, själv då?

Skriven: - Hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback