kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

A good day, but long.

Hemma från första dagen i skolan sen November. Känns rätt okej faktiskt, men det har varit en lång dag, man är inte van med detta. :) Sitta still och lyssna.
Men diskuterade gjorde vi, och det är jag bra på, haha, fick till och med lite credit från min lärare för att jag stod fast vid det och inte gav mig även fast jag hade typ hela klassen emot mig, haha !
I'll never give up on something I believe In, and noone can make me. :)

Går denna vecka sen är det dags för praktik igen. :)
Ska vara i Östhammar denna gång så det är inte lika långt att åka. Skulle ha ringt idag men klockan är ju lite, så jag tror att den personen jag ska prata med har gått hem för dagen, får jag inte tag på henne idag så får jag ringa imorn. :)

Nu ska jag bara ta det massa lugnt ! :D


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback