kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 4 gånger

Ready for a worknight

Även fast jag inte har sovit sådär mycket idag så är jag ändå redo för en jobbnatt, kanske skulle ta och bege mig ut och leta upp min bil, då jag var tvungen att ställa den på en annan parkering igår då min var igensnöad. :)
Hoppas på att den startar och jag kommer därifrån, det har ju slutat snöa här iaf (peppar peppar slå i trä) så man får ju hoppas att vägarna ser någorlunda okej ut :)
 
Har spenderat några minuter med min lillasyster i telefon idag med, ännu finns det inga tecken på att lillebus vill titta ut. Men jag är lättad nu iaf att svågern numer kommer att vara hemma och inte ute och ploga och ha sig, så slipper man vara pirrig för det, ifall det sätter igång :)
Men jag har ju sagt att hon måste ringa mig iaf, oavsett tid på dygnet :)
 
Iaf, ska bege mig ut och leta upp min bil, ringa Hubbels och så med :)
Hoppas att ni får en fin kväll och en god natt :)
PUSS! 
 

Comments
Johanna säger:

oh nej absolut inte. Sen är det ju dygnsvilan som också ställer till det. Därför borde det finnas fler som kör så underlättar det för alla :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Nathalie säger:

- De är inte bra här, har ständigt huvudvärk.. förskyld som en gris! vad sker i helgen då sötnos? kram<3

Skriven: - Hemsida: http://ourvisionoflife.blogg.se

Kashaya säger:

Hoppas bilen startade.

Skriven: - Hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

izabelle säger:

hej kära du! hur är det?
du jag undrar om du fortfarande skulle vilja göra en design till mig, eller om du har kvar den gamla? :)
ska börja på en ny novell nämnligen ( lägger alwayskidrauhl åt sidan då jag har total idé torka och inte har några worddokument kvar om den, (datorn varit inne på lagning))., men problemet är då bara att det är en helt annan karaktär som ska spela flickan och den heter något annat än vad jag döpte den till sist...
Hör av dig om du har den kvar eller om du kan tänka dig att göra en ny! :) skulle vara skitsnällt. Betalar självklart om det skulle vara så! :) kram

Skriven: - Hemsida: http://www.alwayskidrauhl.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback