kategoriserad i » Allt och inget, » Musik ♫, inlägget är kommenterat 0 gånger

Good snowy morning

Det snöar här idag, igen, tycker att vi har nog med snö ja. Det räcker, stop ffs!
Vill inte ha den vi har och vill inte ha mer heller, så lägg av nu va. Vem det nu än är som bestämmer över detta snöande. =/
 
Det gick btw bra att jobba igår, det var kallt som satan ute, men det gick bra. Jag var ju påpälsad och såg ut som en michelin-gubbe med allt, men jag var ju iaf någorlunda varm. Har tur som har underbara vänner, ringde min vän Ääänders när jag nästan var klar och söta han kunde ställa upp och köra mig från stan till kontoret så jag slapp gå i kylan, då hade jag ju sett ut som en isbit. :)
 
Ska jobba ikväll igen, dock på Vigmund så det blir inne, för omväxlingsskull :D Har saknat alla där, så det ska bli skönt att komma dit :)
 
Väntar fortfarande på att Lillasyster ska ringa och säga att hon har värkar, varje gång telefonen ringer så stannar hjärtat lite grann, jag är så spänd. Kom nu min lilla snutte, moster vill ju träffa dig! :) ♥
 

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback