kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Happy birthday to me :D

Jahapp, då är man ett år äldre idag då, hela 23 år gammal. Känns rätt bra, eller ska jag vara ärlig så känns det inte så mycket alls :)
Varit lite telefontrackad idag, sms och samtal. :)
Fick även besök av underbara Chris så här på förmiddagen, drack kaffe och så fick jag födelsedags kramar :D
Pratade och hade trevligt. :D
Nu har hon åkt tyvärr, och jag ska väl ta och göra mig iordning, och sen åka ut till pappa som ska bjuda mig på mat idag, snuttegubben :D
Pratade precis med Natta i telefonen med, hon ville också bjuda på mat idag snuffsan. Men hon och Svågern skulle komma ut till pappa senare istället, och så ska jag få mig en prellesent sa hon. :)
Älskar min lillasyster mer än allt ! <3
'
Dricka lite mer kaffe nu då, och göra mig iordning, och sen ta och bege mig. :)
Försöka städa och tvätta bilen idag om det inte börjar regna. :)
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback