kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Home again !

Nu har jag kommit hem från Easthammer och älskade Chris ! :)
Ja, efter att kopplat in den nya längre nätverkskabeln ofc ! :D
Taaaack honey för att jag får låna :D<3
Nu kan jag sitta som en normal, eller ja normal vet jag ju inte, men nästan iaf, i soffan med datorn igen, känns aningen bättre än att sitta på golvet vid tvn. :P
'
Det är lite kyligt ute, men det är helt okej, så länge det är varmt på dagarna, och inte snöar så är jag helt nöjd, och det är väl det enda som räknas, eller hur :D
'
Jag och Chris har haft en myskväll, har druckit kaffe, pratat och kollat på Scrubs, säsong 6, inte hela dock men nästan så. :)
Katterna ville gosa med mig, och Chris gjorde allt i sin makt för att hålla dom bort, nej nu tog jag i lite, men hon puttade bort dom iaf, slog rekord med, nös bara två hela gånger, oj oj, men behövde dock ta min astmaspray, men jag överlevde. :)
Missade dock kvällens avsnitt av BB, men det kan jag se imorn så det går ingen nöd på mig, ska kika lite nu med, den nya tjejen som fick komma in var tydligen Madelene. Typiskt, varför hon.
Men men, får hoppas att det blir så bra som möjligt.
'
JUST NU I BB HUSET;
Kl.23.10;
Martin sitter i myshörnan och har ångest över vad han gjort inne i Oasen, han berättar detta för Sara, som säger att det är okej, och allt sånt.
Även Patrik sitter där, Peter, Sonia och Annie befinner sig där dom med.
Annie och Patrik kramas och gullar, även fast Madelene är inne i huset :O
'
Annie gick nu till badrummet för att bada lite, där även Vanessa, Roza och Madelene är, nu kom även Sonia in där.
I soffan sitter Katerina, Roddan och Gurkan och pratar om tjejerna, och vad dom sa inne i Oasen, och vad dom sagt om vad dom har sett innan, osv.
'
Ja det är vad som händer där inne just precis nu.
'
Jag ska väl ta och lägga mig i soffan och kika lite, och så ska jag klura ihop dagens listdag :D
'
På återseende :D
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback