kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Godmorgon Tisdag ! :D

Ja ännu en morgon, och jag är trött, :P Jag är lite morgontrött av mig, men så är det ibland.
Har iaf gjort allt nu, mediciner, sminkat mig, klätt på mig, känner inte för så mycket idag, så jag har på mig det jag vill, skiter i vad folk säger, jag har på mig det jag är bekväm i :)
Sitter nu och dricker lite kaffe, gott serru, och snart ska jag gå upp till skolan :)
Känns ju sådär med nya schemat är van med att börja sent idag, men nu börjar man lite tidigare, det är ju helt okej det med, för sovmorgon är det ju vilket som :)
Är så nöjd btw, med mitt trådlösa för jag fick ordning på det. :) Nice nice :D
'
Hade behövt köpa cigg egentligen, men jag får klara mig med dom jag har nu. :)
Annars så har jag underbara klasskamrater om det skulle krisa :)
'
Nej nu ska jag ta och göra det sista och sen är det dags att gå :)
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback