kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Uppe på övertid idag med.

Har inte pratat med Natta ännu då hon bara skickade vi hörs imorn i ett sms, så hon skulle väl sova för hon ska jobba imorn.
Jag kollade iaf på tv, och så har jag lagat iordning matlåda och så har jag duschat med, och trot eller ej, men efter typ 3 15 dagars uppehåll så fick jag ett sms av Han, pratade lite och han var massa söt. :)
"Jag behöver en bild på dig så jag orkar jobba sjuk i natt" :D
Är det inte gullig så säg ? :)
'
Duschat har jag med gjort, och så har jag kollar på PH nu med.
Ska ta och gå ut på ballen och ta en cigg, och sen krypa i säng, för imorn går jag sista dagturen innan jag går på nattschemat :)
Lär ju va lite utvilad då.
'
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback