kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Underbar natt, men nu G'natt !

Haha så vitsig jag är ;)
Natten var som sagt underbar, men inte så konstigt världens bästa jobbsällskap och sen så har jag pratat med Han i telefon typ massor, full och trött, men söt och charmig ändå :)
Så litet leende på läpparna har jag gått med hela natten.
Nu är man äntligen hemma, eller ja, nu har jag dragit för gardinerna, klätt av mig, tvättat bort smink och borstat tänderna. Så nu ska jag snart ta och krypa i säng.
Pratade med Han för en stund sen igen, Han ringde kom och tänka på mig när han vaknade av typ värmeslag, och ville säga hej, charmigt ? Gulligt ? - Jo verkligen ! :D
'
Så med det samtalet i huvudet så kryper jag ner under mitt älskade duntäcke och sover en stund, en lång stund. :)
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback