kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Typiskt då.

Vaken alldeles för länge i natt, och sov alldeles för länge idag, men så kan det ju gå.
Ska ta och gå ut på balkongen och ta en cigg snart, och så behöver jag gå ner och handla lite med.
Det är söndag, och det är BB final, så jag ska slå på stort idag, morötter ! Waaaoow ! :D
Haha, ja jag vet, men jag är så, hellre morötter och vitlöksdip faktiskt, är inte sugen på chips, och om jag skulle köpa det så skulle jag äta typ 10 st och sen inte vilja ha något mer.
Cola däremot, jag är en sucker för cola och har alltid varit, men bara på helgerna numera. Så lite duktig är jag iaf.
Choklad, hm, den med digestive är ju god och det är ju söndag, så ja kanske. :)
Haha, nej nu är jag röksugen, så nu blir det en cigg och sen handla lite.
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback