kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Trevlig kväll :D

Jajjamen, Natta klippte gräset när jag kom ut, och Jocke donade lite i garaget.
Jag gjorde iordning maten och ställde in i ugnen, sen startade Jocke grillen, och började grilla.
Maten vart god och mätta vart vi.
Efter maten diskade jag och Natta klippe Jocke, sen vart det film. Såg The Tourist men Johnny Depp och Angelina Jolie den var faktiskt bra och rolig ibland. :)
Efter filmen vart det lite GH, Jocke hade köpt en ny skiva så vi lirade lite där.
Klockan vart mycket så det var dags för hemgång, fick med mig mat till Rocco och så självklart Rocco då jag är barnvakt nu tills imorn. :)
Dom skulle åka till Kolmården och bara ha en dag tillsammans. :) Så självklart ställer man upp :)
'
Nu ska jag ta och kika på en film. Skriver om den sen, :)
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback