kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Time to say goodnight !

Eftersom att Big Brother är slut för nu, så får jag hitta en annan hobby, så det blir ju då Paradise Hotel :)
Danska säsongen har startat igen, och jag sitter klistrad. :P Har sett 5 avsnitt nu, som finns på tv6play.
Tragiskt att jag fastnar :P Men så är det, har man inget bättre för sig så vad gör man :P
Men nu ska jag ta och lägga mig iaf för imorn är det skola igen, de två sista dagarna innan sommarlovet nu.
Fast så mycket sommarlov blir det ju inte för mig, då jag ska jobba i sommar.
Men men, :)
Nej dags att krypa ner i min renbäddade säng, och jag är nyduschad, så det kan ju inte bli bättre :)
'
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback