kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Sorry to disapoint you.

Det har inte blivit så mycket uppdateringar idag, men som jag sa tidigare så har jag inte gjort så mycket, jag var ner till Ica i regnet och handlade lite. Kom hem gjorde iordning lite mat, vart hemmagjord pizza idag, självklart med ananas, :) Gott vart det med. :)
Till det vart det film med, kollade på Bring it on, första av alla. Kul att gå igenom alla igen.
Monsters inc, igen med, trots att jag kikade på den med Ääänders häromkvällen, men den är rolig men samtidigt söt :D
Efter ett tag, så åkte morötterna fram skalade dom och delade upp dom, och gjorde dip till, jätte gott ! :D
Kollade på ännu en Bring it on film, och är inne på den tredje nu :)
Har suttit och skrivit ner en LCHF-diary med, veckovis samt dagarna, matsedel och sen en inköpslista.
Handlar när lönen kommer :)
Så jag får lite ordning på detta. :) Gå promenader med det ska jag försöka hinna med också :)
Det blir nog bra det här.
Nej jag ska väl ta och kika klart på filmen nu, och lägga mig i sängen, så man får sova lite grann.
Ska väl upp relativt tidigt imorn, så man kan börja med att äta frukost, oj det var ett tag sen man gjorde det. :P
Men måste ju :)
'
Vi hörs imorn. :)
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback