kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Said and done !

Efter en varm dag på jobbet och efter att ha planerat med Caroline lite, så åkte jag ut till Kölinge drack en kopp kaffe med herrskapet, och så snodde jag med mig Maya och så gick vi över och badade hon och jag, mamma med såklart.
I arbetet så badade Thomp med, och lilla Lisen var med och badade hon med vilket behövdes då det var så rackarns jäkla varmt ute.
Jag doppade mig iaf en gång, avsvalkande med 22 härliga grader. Och solen är ju underbar den med.
Fick mig iaf lite färg, :) Kan inte begära så mycket mer så jag har de pigment jag har, lite så är jag nöjd :)
Fick mig lite mat med, gott det med serruuu :) Och så vart det kväller och barna skulle sova, och btw, Lisen, hon hon hon, log och skrattade med mig idag, ÖVERLYCKLIG ! Så det kanske börjar släppa nu, hon grät ju inte iaf, det är ju ett bra tecken :D
Så vi får väl se :)
Börjar likna något med gården med, det går framåt.
Kaffe vart det en på kvällen med, och lita mysprat med min kära Caroline på kvällningen, förenade nytta med nöje, och som vanligt när vi umgås ballar allt ur och vi sitter och skrattar åt ja, det mesta. :)
Men så är det ju, och så kommer det alltid att vara ! That's why I love her ! :D<3
'
Klockan rann iväg, och det började bli sent, pratade lite om morgondagen, och sen begav jag mig hemmåt.
Kom hem, hoppade in i duschen, det va skönt det med, såg efter duschen att jag fått lite färg idag, och det känns ju kanon :D
Nu ska jag ta och kika på en film, och sen blir det sängen för mig då jag är trött, har ju trots allt jobbat idag. :)
'
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback