kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Så trevligt har jag inte haft på länge :)

Efter att ha hämtat upp Natta och Jocke i Onslunda, så begav vi oss mot staden, Jocke klagade på min körning, för fort :P
Vi släppte av Jocke nere vid hamnen, och så åkte jag och Nathalie för att käka, vart dock inte kina som jag hade velat, vi tog donken istället, men det funkar ju det med, så ställde vi oss på Shell och åt upp maten, :)
Messade lite med Ääänders som kom förbi och busade, och så kom Tobbe och Martin förbi med.
Pratade och skrattade. :) Sen kom fler folk. Och mer vart det.
Kul att träffa alla igen, pratade massor, drack latte, och rökte. Det var väldans trevligt måste jag säga :)
Tillslut var hela Shell full med bilar typ, haha. Men det är ju alltid trevligt, ju fler desto bättre, right ? :)
'
Efter några timmar med trevligheter så åkte vi ner på stan och hämtade en lagom glad Jocke.
Så åkte vi ut mot Onslunda, jag och Natta hade lite roligt åt Jocke för han låg lite konstigt i baksätet.
Har faktiskt bildbevis ;)
'
'
Släppte av dom där hemma, och så åkte jag vidare. Hög volle på stereon och så gick det fort hem, trött nu ja :)
Kom hem, höll på att köra över en idiot som vara gick rakt över vägen även fast han såg att jag kom, suck !
Parkerade bilen, och har nu bytt om, tvättat bort smink, och uppdaterat mig lite, ska väl slå igång en film snart som man kan somna till. Kommer nog att somna ovaggad iaf, men jag kan ju inte sova utan tvn på iaf. :)
'
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback