kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Regnet behövdes.

Trött tjej idag, som jag sa imorse. Det gick bra på jobbet, vart lite övertid men det hör till :)
Åkte hemmåt, stannade och handlade lite i Alunda och sen bar det iväg hemåt, kikade lite på face och sen vart det en stödvila för mig, väldigt skönt ! :)
När jag vaknat så vart det lite matlagning, hemmagjord kebabtallrik. :) gott vare och mätt vart jag, kikade på PH medans jag åt, och sen slog jag igång en film 50 first dates, den är bra, lite sentimenatl blir jag ibland men det är ju jag.
Pausade och diskade lite med, så nu har man gjort iordning i köket med, gjorde iordning en latte till mig med, gott serruu. :)
Ute regnar det, som man har väntat på det här regnet då, och nu äre här, det är ju lite skillnad på värmen, nu äre ju ruggigt ute när man är van med 30 grader :) Men den kommer igen skaru se :D
Nu tog filmen slut med, så jag ska väl ta och slå igång en ny film tänkte jag, mysa ner mig i soffan och bara ha det bra :) Har ju sovmorgon imorn så :)
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback