kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Redo för avfärd :)

Dåså, nu är man redo för att åka.
Har gjort mig iordning, druckit kaffe och sådär.
Har även kikat på gårdagens avsnitt av BB, och lite klipp.
Så nu ska jag väl ta och röra mig mot jobbet, tänkte jag väl. Ska dricka lite kaffe till och ta en cigg till :)
Och nu har det lugnat ner sig ute, hörde alla studenter för ett tag sen, kul för dom !
För jag hade en underbar student, och hoppas att dom njuter riktigt ordentligt för den dagen kommer bara en gång.
Jag hade med glädje tagit den flera gånger för det var utan tvekan den lyckligaste dagen i mitt liv hittills. :)
Nej nu har jag inte tid med, hörs när jag har jobbat klart och kommit hem :D
'
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback