kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Nu är det inte långt kvar :)

Snart åker man mot jobbet igen då, sista natten. Jobbar med bönan ikväll. Kan bli många skratt, brukar bli så.
Åt min ost och skinksallad idag igen, mums, och fattar inte att man blir så mätt på den, men det blev jag.
Fixat naglarna har jag gjort igen med, lär ju ha fina naglar :)
Har kikat på PH med, och försökt fått tag på min pappa men han behagade sig inte att svara, upptagen man det där.
Får försöka igen sen.
Men nu ska jag väl bara dricka upp mitt kaffe och vänta på att få åka till jobbet.
Får se om Han mår bra idag med, det visar sig. Upptagen man han åå.
'
Nej ta och göra något för att tiden ska gå fortare :)
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback