kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

My lovely day ! :)

Åkte som saaagt ut till Kölinge, vart en kaffe och lite prat, mys med Maya :)
Och så vaknade lilla Lisen, det gick kaanon bra idag med, hon tycker om mig nu och jag är kanon lycklig !
Vi testade lite, gick lite närmre och satte mig breve henne, pratade lite med henne och så, och hon grät inte, hon skrattade och log, sööötan !
Så testade vi om hon ville komma till mig, och det ville hon, det gick jätte braa, och jag är jäääätte lycklig ! :D
En sån liten person kan göra en så lycklig !
'
'
Även när mamman försvann en sväng så gick det bra, ååh lilltuffsan ! <3
Vi följde med och kikade när Maya badade, och sen fick Lisen lite mat, och jag matade henne utan problem, hon var så nöjd så, och ja, sa jag att jag är överlycklig ! :D
Den här dagen kommer jag att leva på heeeela tiden, och min dag var hur bra som helst ju !
Sen vare dags för ett dopp i poolen, Jag, Maya och Lisen gick över till mamma och pappa och lånade poolen, jag tvingade i Carro först och sen Maya och sen Lisen, och så jag.
Thompo tog ett dopp han med.
Jag tog lite kort på dom när dom bada, super skoj, och Lisen tyckte att det va skönt efter en stund. :)
'
'
Efter det så badade jag och Maya själva en stund, busade och plaskade massor, hoppade och hade oss ! :D
Lisen sov gott efter badet, och så kom Moster H och M förbi. Kaffe dags igen, och åt lite annanas :)
Thompo och M tog ett dopp i den iiiiiskalla nyuppfyllda poolen med kallt vatten. :P
'
'
Åkte ner och handlade med pappa, och han är impad över min baslåda :P
Kom hem, började med maten, Natta och Jocke kom förbi dom med.
Jag tog mig ett dopp till, och så la vi oss på gräsmattan en stund, jag och Natta ballade ur lite och fick ett skrattanfall, igen ! :D Haha !
Men kul hade vi, åt lite mat, gott satan var det. Och sen vart det lite mys med Maya.
Vart en sen middag för oss, för det tog lite tid, :P Så Maya ville att jag skulle följa med och natta henne, så det gjorde jag ju. Borstade tänderna och så läste vi en saga jag och Mays :D
Sen sa vi godnatt, sötungen, vad skulle jag göra utan henne ?
Efter det vart det lite prat med mamman och pappan innan dom satte igång med arbetet, vilket jag kikade lite på, snillen spekulerar liksom, :P Vattnade häcken, och plantorna.
'
'
Sen vart klockan mycket och dags för mig att bege mig, gick över till mamma och pappa och pratade lite, "bråkade" lite på pappa. :P Mamma skrattade iaf.
Sen åkte jag hemåt. :)
Och nu har jag uppdaterat er om min dag, ska lägga upp lite biler på face, och sen kika på en film innan det blir sängen. :)
Jobb imorn, hela dagen dessutom, som jag har sagt, jag är inte så bra på att ha sommarlov. ;)
'
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback