kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Lovely !

Hemkommen efter att ha spenderat några timmar ute hos Lillasyster och Svågern, :) Alltid lika trevligt, kaffe, mat och så spelade vi kubb.
Jag har kommit fram till idag att kubben också öppnar upp den mindre bra sidan av mig, inte bra inte bra !
Tävlingsinriktad, nej aldrig :P
Det gick ju bra tills det sket sig iaf, haha !
Så vad ska man hitta på nu, förrutom att det hade varit grymt skönt att bada en skvätt !
Jo får klä av sig lite kläder, slå igång fläkten och lägga sig på soffan och kika på en film eller två, ladda lite inför katastrofövningen vi ska ha imorn, ska bli kul får se om man är lika bra på det när man övar eller om man bara är bra på det när det är allvar, vilket iofs skulle vara bättre, men vi får väl se. Har ju trots allt fått beröm från en av de högre hösen när det var lite allvarligare, så lugn i all stress kan jag vara, och gör mitt jobb som jag ska.
Akuten - nästa ! Jo jag tackar ja ! ;D
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback