kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Leedig daaag :D

Sovis idag, när man klivit upp lite nyvaken så kom Agda förbi, så hjälpte jag henne at plugga lite, attans va skelett och muskler är svårt, en en del sitter ju i huvudet iaf, så det blir nog något av mig med ska du se :)
Efter någon timmes plugg så åkte hon mot Alunda, och jag har väl blivit människa igen :)
Druckit två koppar kaffe, och slagit till lite i snillet, :)
Ska ta och ringa farsgubben snart och fråga när han kommer till Uppsala  :) För det ska ju handlas nu färg idag så man får ordning på skärmen och resten av bilen :D
Den blir nog bra den med, och nej jag vill inte ha en ny bil, jag vill ha min bil, jag tycker om min bil ! :D
'
Ta ett glas kaffe till, ta en cigg ovch ringa pappsen, sen få i sig något att äta :)
Och kolla på PH såklart :)
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback