kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Kunde nog inte vara bättre. :)

Det vart hemmagjorda hamburgare idag, gott serru :)
Och så ett glad cola, hm, I know, men det är fortfarande helg. :)
Ska skärpa mig jag lovar, kanske gå på dieten igen, får se :) Inte helt omöjligt då den inte var helt fel, dock får jag lära mig att vara utan ris och pasta igen. :( Men det ska nog gå, tåls att tänka på :)
Iaf, nu ska jag ladda inför BB finalen. :)
Morötter, vitlöksdip och cola, ja choklad med. :) Men det är bara för att det är final idag. :D
Undrar just hur jag ska klara mig sen utan BB, men så såg jag ju att Paradise hotel ska börja igen, dansk version. Kan bli så att man fastnar på det med :) Man måste ju ha något att underhålla sig med på kvällarna. :)
Nej nu blire skala och dela morötter och blanda dip. :D
BB FINAL, WOHO ! :D
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback