kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Känns jätte bra !

Det vart en massage, va förbi Hubbabubba en sväng innan och drack lite kaffe och tog en cigg.
Sen vidare hem till Tessan och så vart det en massage, hon knåda och knåda, spänd jag.
Men vart mjukare efter ett tag, och det känns jätte bra nu :) Det tackar vi för !
Kom hem, har inte gjort så mycket, slog igång fläkten så man får lite svalka iaf. Kikat lite efter filmer att ladda ner, inga nya som jag vill ladda ner iaf, men några gamla :)
Ska väl ta och laga lite mat snart, börjar bli hungrig nu, men köttfärsen är segtinad idag.
Men snart så. Sen får man se om det blir en promenad med Hubbabubba senare. :)
Skulle va skönt att få komma ut och röra på sig igen, när man inte har hart skivstången på ett tag.
Kunde jag springa så skulle jag, men knäna säger ifrån och astman säger ifrån den med, och självklart har jag inte den konditionen heller ! :P
Nej, nu blir det matlagning, huuuungrig ! Ge mig en karl som kan laga mat åt mig :D
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback