kategoriserad i ♥ Musik, inlägget är kommenterat 0 gånger

Kan inte alltid hålla allt inombords.

Nepp, lite av ett aggroutbrott fick jag väl för ett tag sen, men så är det, jag kan inte ta hur mycket som helst, och jag ska väl få göra som jag vill när jag vill eller hur ?!
Och så råkar man göra något som någon annan inte tycker om, så får man skit för det.
Yeye, så är det ju, man kan inte alltid vara glad, och man kan inte alltid skratta och må bra.
Jag mår dåligt jag med, och jag är ledsen jag med.

Jaha, nej det vart lite tråkigheter i detta inlägg nu tycker jag och så ska det ju inte vara.
Har fastnat lite för Timoteijs nya låt Het, det gjorde jag iofs med de andra låtarna med, men ja :)
Jag tycker iaf att den är bra. :)


Ska se om jag hittar på något annat roligt att skriva om lite senare :)

Puss och Kram !











'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback