kategoriserad i » Blogg-listor, ♥ Blogg-listor, inlägget är kommenterat 0 gånger

Just another Mickan-list :D

1. Jag kan inte hålla ett glatt humör när jag är i trafiken, för att alla kör som en påse nötter!
2. Jag kör lagligt, när jag måste ;)
3. Jag gillar att ha min bil ren, och hatar äckliga fåglar som alltid skiter på den när den är nytvättad.
4. Pappa kallar min hans lilla putsbög, när jag ska tvätta bilen.
5. Jag älskar min bil oavsett vad alla andra säger !
6. Du kan inte säga att jag kör som en övningkörare när du aldrig har åkt med mig.
7. 80% av dom som har åkt med mig säger att jag kör som en biltjyv. :P
8. Jag lägger ner tid och pengar på min bil för att jag vill göra det !
9. Jag älskar min baslåda i bilen ! :D
10. Klaga fan aldrig på min körning när du sitter breve, finns risk att du får kliva av och ta bussen istället.

'
I gave you a list, haha, no I'm not that evil but can be if you're not nice. ;P
'
Puss och Kram !









'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback