kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Jahapp :D

Tvättat bilen har jag gjort, han vart så fin så, smidde lite planer med farsgubben, vart bjuden på mat, mös på håll med Lisen, träffade så självklart mamman och pappan. :)
Vart kallad "pappas lilla putsbög" vilket jag nekade till då jag inte är kille inte kan vara bög på det viset.
Fick reda på att mina presenter kommer typ den 17 Juni. :)
Åkte till Natta och Jocke, som hade lillebror Rickard och flickvän på besök.
Spelade GH, och Mario Cart, kul satan ju !
Alltid trevligt att hälsa på besök där, när man alltid är lika välkommen :D
'
Farbror Blå som inte har så mycket för sig här i Gimo på nätterna stoppade, eller ska man säga besökte mig på parkeringen när jag packade ur bilen, alltid lika trevligt, man kan ju undra om jag ser ut som en olaglig person ?
Men dom ville se körkort och att jag skulle blåsa, javisst sa jag.
Rätt söt va ena iaf, dom tyckte iaf att min dekal och mina extraljus va fina, tummen upp på det. Och när jag sa att jag målat dom själv, så fick jag ännu mer beröm, det är nice :) Önskade mig en trevlig kväll, jag skulle vilja säga natt, och så åkte dom. :P
Kom in för ett tag sen, har försökt sms med en upptagen Han, som jobbar stackarn, men ja får väl nöja mig med det jag får. :)
Ska väl slå igång en film kanske, klockan är iofs ganska mycket.
Men nej det blir en film tror jag :)
Sen sängen !
'
Hade ju inte varit helt fel med sällskap, men man får väl nöja sig med en filt, kuddarna och en film helt enkelt. :)
'
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback