kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Jag överlevde..

Men det var förjävla jobbigt, kaaaaos ! Men ja, det löser sig ju nästintill jämt när jag är i närheten :)
Gick ju iaf, men man räknade in timmarna tills man fick åka hem, det gjorde jag redan i bilen imorse på väg till jobbet, men enbart för att jag var så rackarns trött, annars ääälskar jag att åka till jobbet.
Hemma nu och har uppdaterat mig lite, smort in tattoon, och ska väl lägga mig på soffan och ta mig en riktig stödvila, vilket jag behöver. Trööööött. :)
Pratade precis med chefen, aggroutbrott, och det förstår jag. Går inte in mer på det, men mer vett i skallen kan man ha när man är vikarie ! Sätter oss alla andra i skiten. Men men.
Nej nu gosar jag ner mig under täcket, och snosar ett tag.
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback