kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Jag fyller mina dagar så gott det går.

Jag försöker iaf fylla dom med så mycket glädje att jag glömmer hur det är när allt blir tyst, och när jag är ensam.
Allt som döljer sig under ytan är inte alltid bra, kanske är allt bra på utsidan, men insidan räknas väl också ?
Och där är inte allt så bra som folk tror att det kanske är för att jag döljer det för bra med min fasad jag har skapat på utsidan, alla vet inte, dom tror men vet absolut inte.
You think you know, but you have NO idea !
'
Jag hade som sagt Rocco idag, han är mysig men den jäkeln hårar ner så rackarns mycket så imorn blir det dammsugning med min nya braiga dammsugare. :)
Skulle dock behöva dammsuga bilen efter honom med, men det får bli en annan gång.
Fick massage vilken var behövligt, och så var jag ute i Kölinge och aggerade sömerska, lagade lite kläder hit och dit. :)
Sen vart det en snabbvisit hos fyra av de absolut bästa människorna i mitt liv, varav tre var vakna.
Drack kaffe och mös lite grann med Maya.
Sen åkte jag och Rocco till Onslunda, vart bjuden på mat, och kollade på film.
Lite tv vart det med, och sen lite roande när Natta busade lite med Roccsan. Har filmbevis på det :)
Men eftersom att det inte vill sammarbeta med mig, så kan jag inte lägga upp det just nu. Kanske får ordning på det någon gång, :) Vem vet.
Kom hem därifrån och har väl inte gjort så mycket. Lyssnat på lite musik, och kikat lite på tv, datorn med ofc :)
Så ska väl kika på Ph nu hade jag tänkt. Försöka hålla mig vaken ett tag i natt, så kanske lagar iordning lite mat tills imorn då jag faktiskt har tinat upp lite kyckling tidigare idag, lät laga iordning det så det inte blir oanvändbart. :)
Återkommer lite senare :)
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback