kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Idioter säger jag bara !

Dagens arbete gick ju bra iaf, så bra det kan gå när man får ta över allt när det inte är gjort som det ska. Yeye !
Timmarna sprang iväg, och så fick man åka hem.
Ska bli skönt att börja på nattschemat så man slipper det mesta om jag ska vara ärlig, orkar inte alltid vara den som tar allt ansvar, och vara den som låter som en bitch bara för att man säger hur det ska göras och hur det ska vara.
Äsch.
'
Kom hem iaf, har försökt fått tag på Natta hela dagen för att veta hur det går för dom, och för stackars Jocke.
Men har inte lyckats, hon ringde upp för en stund sen, då hade hon varit på sjukhuset hela dagen, jobbade några timmar bara.
Men nu äre tydligen ett annat fel med, först så lyssnar idioterna inte på hur han vill ha det, säger han att han vill ha en vanlig op så ska han fan få det, men då gör dom en titthåls op iaf !!
Och den hade väl gått bra men nu är det nästa fel istället, och stackarn har ju verkligen ont, att dom inte gör rätt från början då så slipper det bli såhär, nej nej.
Får se nu då om det blir bättre, Natta skulle göra av sig när hon var på väg därifrån.
Om han är kvar imorn, så åker jag upp dit efter jobbet.
'
Nu ska jag ta och sätta mig i soffan och kika lite på livet på BB.
Och äta morötter.
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback