kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

I made up my mind !

Yes I did, :)
Jag har suttit och spånat lite, och ska nog börja med LCHF igen, och verkligen försöka hålla det den här gången.
Och tillåta mig att "fuska" en dag på helgen, så man inte ledsnar som jag gjorde sist, för då fuskade jag inte, men om man gör det en gång i veckan, tex lördag så vet man att man får en liten sorts belöning i slutet på veckan, och då kanske man känner sig mer peppad, och så ska jg försöka komma igång med mina promenader igen, och jag ska lyckas denna gång, och det vore kul om så många som möjligt peppade mig så att jag verkligen gjorde det !
Och nu ska jag berätta en sak med det här, jag gör det INTE för att någon ANNAN säger eller tycker att jag är tjock, det skiter jag fullständigt i, jag gör det för MIN EGEN skull, för att JAG VILL, och inget annat !
Jag har varit fast på det här stadiet ett tag och vill så gärna komma någon vart, för MIN SKULL.
Och sen vore det ju helt underbart om man kom i dom där jeansen igen, :)
'
Startar nog med detta på måndag, så tar jag det veckovis, så får ni följa med mig med, och jag känner en viss peppning då jag berättar allt för er, om maten osv. :)
Ja, det här ska gå nu, och det ska gå bra ! :D

Trött börjar jag bli nu med, det är inte bra då jag har några timmar kvar att göra, men det är lugnt nu så får väl hitta på något att göra, baka kanske, ska bara komma på vad jag ska baka :)

Puss och Kram !










'


Comments
emma säger:

Hoppas att det går bra med LCHF! Och hoppas du blir peppad, man behöver det!

Skriven: - Hemsida: http://emmallainen.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback