kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Here we go ! :)

Ja, sovis idag, låg kvar i sängen för länge som vanligt, men gick iaf upp, slog igång kaffet och satte mig vid datorn en stund, sen vart det en kaffe och en cigg, och så började jag med gratängen.
Drog fram grönsakerna ur frysen samt osten, och så kokade jag upp grönsakerna, och blandade iordning det övriga.
Delade lite på broccolin och blomkålen, och ner i formen och hällde över det andra. :)
Sen in i ugnen, det kommer nog att bli smarrigt. Har ju kött kvar från igår, och sås har jag ju med.
Detta kommer nog att gå bra, tror jag, behöver dock handla lite mer, men wth det är ju lätt. :)
Nej nu ska jag kika på tv en sväng innan gratängen är klar :)
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback