kategoriserad i ♥ Musik, inlägget är kommenterat 0 gånger

Heldag gjord.

Dagen på jobbet gick bra, dock en aningens trötter. Men det gick ju fint. Varmt med vare.
Fick mig en vilopasus på dagen, gjorde felet som somnade, men skönt vare då, dock inte när man vaknade och inte fick sova mer. :P
Kvällen gick bra den med, så mysigt så :D
Pratade med Hubbabubba, skulle mötas i Gimo jag skulle handla lite mat, hungrig som ett as, men hade ingen stor lust att laga mat, så det fick bli en pizza men jag har förtjänat det, som inte har ätit sån mat på huur länge som helst.
Tog en cigg med Linda och Jossi, sen vart det hem, kom in slog igång tvn och slog igång en film, åt lite grann mätt vart jag.
Kikade face, och slog igång en film till :)
Lyssnade på låten sooom äntligen kom ut idag, ääälskarn verkligen ! Man blir lixom sig lite glad ! Eller man blir massa glad när man hör den, älskar reffen, och ja hela låten :D
'
"Du är det mest självklara, Du lyser upp min vardag."
'
'
Kikar lite på Lady och Lufsen nu, ska väl kika lite till innan jag kryper i säng, för imorn är det ju hard work work igen :)
Ska bara ladda perkan först så man få kaffe imornbitti :)
'
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback