kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Hard work work done for today ! :D

På jobbet gick det hur bra som helst, som vanligt, är så när man jobbar med sånna som det bara klickar med, och man bara kör :D
Tårta fick man men, vilket inte är bra, men lite får man ju äta, :)
Efter jobbet så rökte man lite med kamraterna och sen vart det hemgång, kom hem, satte mig vid datorn en sväng och sen vart det duschen, det va jätte skönt, och nu ska jag väl få på mig min PJ och sen krypa ner i soffan och glo på en film :D
Vilken det blir har jag inte bestämt ännu. :)
'
Puss och Kram !
'

Comments
FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo säger:

Ställ en fråga på det just DU vill veta.. finns det något hemligt jag bär på..?

TA REDA PÅ DET NU! Varje dag kommer ett nytt erkännande publiceras i kateogorin FowZie's Erkännande. Finns inga gränser när de gäller frågor, nu är det dags för 100 % ärlighet!

(tänk dock på att det är ETT ERKÄNNANDE, inte en frågestund som "favoritfärg")



direktlänk: http://feliciaaulen.blogg.se/2011/june/fowzies-erkannande.html

Skriven: - Hemsida: http://feliciaaulen.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback