kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Glad midsommar !

Nu har man sovit för länge, men vad skulle jag göra, vaknade tidigt med det var bara att vända på sig och somna om det, lär ju sova en del om man ska lyckas jobba hela natten. :)
Gjorde iordning lite kaffe och lite frukost, eller vad man ska säga, som bestod av äggröra :)
Dricker kaffe för fullt, har pratat med pappa en sväng med, berättat det senaste om hur det går på sjukhuset, och så ska jag förbi och mata katterna imorn efter jobbet.
Dom är nere hos mormor och morfar nu dom, och med omständigheterna så ställer jag självklart upp.
Har messat med Kate med ska röra mig ditåt sen, så jag är där runt 18 tiden, så ska kika på PH nu och sen göra mig klar inte så avancerat då jag ska jobba i natt, men lite fin kan man ju vara iaf :)
'
You'll hear from me later ! :D
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback