kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Det vart som jag ville ! :D

Underbar Simon Danielsson slutade som vinnare av Big Brother 2011 :D
Kunde inte ha varit nöjdare, för det var som jag hade hoppats, och som jag sagt ! Underbart ! :D
Lite chockad dock att Martin vart trea, men jaja :D
'
'
Gosebjörnen från norr ! :D
'
'
'
Annars sitter jag nu ocn rensar bland alla filmer jag har, ordnar mappar och donar, hade inget bättre för mig så. :)
Och har velat gjort det tidigare, det tar ju sin lilla tid men ja, någongång blir man ju klar :)
Lyssnar på musik och har det bra. :)
Ska väl göra klart det här hade jag tänkt och sen lägga mig. Kanske kolla på en film med, eller jag vet inte :)
Men sängen blir det vilket som. :D
'
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback