kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Det var den midsommaren det :)

Den är väl slut för mig, men för alla andra har den väl precis börjat skulle jag tro. :)
Hoppas att alla har kul :)
Det har väl jag med, jobbnarkoman som man är så är det här kul för min del.
Fick träffa min älskade Kate idag med, alltid lika trevligt, och mat fick man med, helt underbart :D
Gott var det, och hundarna vart mina bästa vänner, I wonder why :P
Men var tvungen att lämna dom för att åka och jobba.
Nu har man jobbat några timmar, har en del kvar att göra innan man får åka hem.
Pratat med Natta med, och Jocke hade fått åkt hem en sväng idag, skönt för honom, svullnader och rodnader hade gått ner, men nu har han fått lite fler kurer av antibiotikat, skulle väl få komma hem imorn, om dom får tillabak provsvaren på om det är rätt antibiotika han har fått innan han får det i tablettform. Men med tanke på att han inte har fått några biverkningar av de så är det nog rätt.
'
Jaha, tycker ni att jag ska hitta på något roligt åt er, någon lista av något slag ?
Ska påbörja en lista den första Juli igen :)
Men tänkte nu om man skulle komma på lite mer saker om mig, ska klura ihop tio punkter åt er och skriva dom nästa gång ni hör från mig :D
'
Back to work !
Puss och Kram !









'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback