kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Dagen vart inte som planerat !

Fick inte tag på pappa direkt han ville liksom inte svara. Pratade med Lillasyster dock, och planerade lite inför lördagen då vi ska ha mys hon och jag :)
Vi ska först ut och äta på Kina, och sen hitta på något skoj medans vi väntar på att hämta Jocke som ska ut på galej med jobbet. :)
Ska bli mys att ha en kväll med min underbara :)
'
Annars så åt jag lite lunch, kollade på PH och bara va. Försökte få tag på pappa men det gick inte så bra, kikade lite på film.
Och så måste jag erkänna att jag fått lite BB abstinens, så jag gick in på sidan, och kikade på något avsnitt, from the beginning :)
Ska väl beta av allihop kanske :) får se hur jag gör.
'
Fick tag på pappa tillslut, han hade tydligen kommit åt en knapp på sin hightech telefon så den blivit ljudlös, och så hade han suttit i möte. Men han hade ringt och kollat om färgen, men då hade dom tydligen inventering så han kunde inte beställa färgen, så han skulle göra det imornbitti. Så får vänta lite mer på färgen.
Så jag kikad lite mer på tv och tog det lugnt. Försökte hitta på något att äta till middag, vilket är så svårt när man inte är sugen på något, men men. Och när man lagar mat till sig själv hela tiden är inge roligt det heller.
Men ja, det fick väl gå.
Åt iaf, och kikade lite på film. Sen fick jag lite tråkigt, så jag fick för mig att göra en manikyr, fransk vart det och det blir så mycket finare då. :)
Kollade på BB avsnitten och fixade tossingarna med, :) Ja men har man tråkigt så har man.
'
Och nu kikar jag klart på filmen jag påbörjade tidigare, och sen ska jag ta och krypa i säng.
Ville bara uppdatera er lite först, för att visa att jag inte har glömt er. :)
'
'
'
Sometimes a smile, really I a cry, inside...
'
Imorn är det dags för jobb igen, tre dagar har jag framför mig nu, så det är bara hard work work :)
Kommer väl att vara mer död än levande efter dessa dagar men har ju något att se fram emot på lördag iaf, :)
'
Varför lovar Du något, som Du inte kommer att hålla ? =/
'
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback