kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Då var väl dagen slut nu då.

Som jag sa så gjorde jag sista dagen idag innan nattschemat, och det gick väl bra, stress stress stress bara.
Och ja, eller nej, säger ingenting mer.
Regnade satan gjorde det iaf, inte så jätte lovely !
Fick sluta, Natta stod och väntade på mig utanför, och så åkte vi till staden, via funbo ofc.
Parkerade min bil, och så åkte vi upp mot sjukhuset, parkerade och så gick vi in, köpte en dricka, och sen upp för att hälsa på Jocke, han mamma och pappa var där redan, sa hej och så pratade vi lite grann.
Han var mycker piggare idag, fick en febertopp, men den gick över efter ett tag. Och han såg och verkade vara piggare, skrattade och pratade, och var uppe och gick. Så allt går ju åt det bättre, får massa antibiotika och så tar dom prover hit och dit, men förhoppningsvis så får man åka hem snart, är inte så jätte kul att ligga där skulle jag tro.
Han vart trött där mot kvällen, så bi rörde oss hemåt, febern låg fortfarande bra, så då kunde man slappna av lite grann.
Åkte och hämtade min bil, sen åkte vi ut mot Onslunda, pratade lite, gick igenom lite räkningar och sen efter några timmar vart det hemfärd för mig.
Kom hem, kollade datorn, och nu skriver jag lite här. :)
Är trött som ett jäkla as, inte så konstigt när man bara sov 4 timmar i natt.
Så ska faktiskt ta och krypa i säng nu. Kika på tv, och sova.
'
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback