kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Tisdag 25 Januari 2011

God kväll !
'
Idag har det varit fullt upp. :)
Började med att man vaknade, och jag vet inte alls vad det är för fel på min telefon när det gäller väckarklockan, den vill inte samarbeta men jag försov mig ju inte iaf :)
Gick upp, klädde på mig, tog mediciner, gjorde mig iordning. Sen vart det den vanliga promenaden till skolan, men musik i lurarna, självklart.
Kom fram, rökte lite och sen gick jag till klassrummet på en gång, vi skulle nämligen ha prov i medicinsk grund idag, termer och andningen. Det kändes bra, så det skulle nog gå bra. :)
Fick prover, och ja det mesta flöt på, det var några ord jag inte kunde, rättare sagt 3 st, men ja, godkänd blir jag nog iaf :)
När jag var klar med provet så lämna jag in det och så gick jag ut, Agda vart färdig hon med.
Vi gick kollade lite i boken om olika svar, och ja, man ska ju aldrig sudda har jag hört, och det skulle jag inte ha gjort, :P men men, kan inte göra så mycket åt saken. :)
'
Gick ut och rökte lite grann, drack kaffe och pratade om provet.
Sen var det dags att gå tillbaka till lektionen, och börja med något annat. :) Cirkulationen.
Det var intressant, man fick se ett litet klipp på hur allt går runt, :)
'
När den lektionen var slut så hade vi rast innan det var dags för Psykologi, vi rökte och pratade.
Och så var det dags för nästa lektion, Psykologi är intressant det med :)
Men lite är luddigt ibland, men ja intressant. :)
'
Sen fick vi sluta, jag och Agda tog sällskap hem, sa hejdå när vi kom hem till henne, så gick jag vidare. Handlade lite grann innan jag gick hemåt.
Kom hem, diskade. Pratade med pappa en snabbis. Åt lite mat, tittade på tv.
Sen pratade jag med pappa, pratade om bilen. Det visade sig att jag inte kunde hämta den idag, för han hade inte fått den där förbenade spaken, men han beställde den, och den skulle komma på fredag, även remmen han behövde skulle komma då. Så då får jag förhoppningsvis hämta min älskade bil :D Han är väldigt saknad !
Ska bara besikta honom, sen är han good to go :D
Så jag får stå ut några dagar till :)
'
Sen la jag mig på soffan en stund, lyckades somna ja. Vart väckt när Agda ringde, hon skulle hämta upp mig för vi skulle minsann åka och träna, Friskis och Svettis. :)
Så jag böt kläder och så gick jag ner och mötte henne, sen åkte vi till Hammarskolan där dom skulle ha Friskis och svettis. Gick in, fick hämta bräda och skivstång och sådär.
Det var väldans jobbigt, man är ju inte van. Men det var ändå kul, det kändes ju verkligen att man tränade, och ja jag tror att det kommer att kännas imorn med, och några dagar framöver.
'
Efter en timmes träning så åkte vi hem, jag kom in, böt om, duschade, lyckades ha sönder scrollen på min mus, datormus, och la mig i soffan en stund. Kikade face, och pratade lite med folk på msn.
Drack lite te, och kollade på tv.
Och nu sitter jag här, skriver lite blogg, ska väl lägga mig i sängen snart tänkte jag, skola imorn igen.
'
Goodbye and Goodnight !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback