kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Onsdag 26, Torsdag 27 & Fredag 28 Januari 2011

'
'
'
'
'
Onsdag 26 Januari 2011;
'
Yes, dagen började med att man vart väckt. Hade ju trots allt beställt väckning men hade ingen aning om att någon skulle ringa, men det gjorde A, haha ! Chockad vart jag, därav mitt svar på samtaler; "Jasså, så det vart du som blev min väckarklocka?!" :P
Haha, ja man är väl inte den trevligaste personen på morgonkvisten. :)
Snoozade i vilket fall som helst en stund, skönt.
Men gick sen upp, klädde på mig, tog mina mediciner, haha jag det låter knäppt, men nu är det allergi och astma mediciner jag tar, och inget annat. :P
Iaf, gjorde iordning lite kaffe, och så gjorde jag mig iordning, drack kaffe tog en cigg, och satte mig vid datorn en stund. :)
Och jag lovar jag har världens träningsvärk i framsidan av låren, fyyyaa. :P
Kollade face, och mailen, det vanliga liksom. :)
Sen var det dags att gå till skolan, kom till loftgångarna och ringde då Agda, som va seeeg, borsta tänderna och så. Men hon kom ner iaf. Och så gick vi mot skolan.
Kom fram, och så började vi lektionen, Med. grund. :)
Alltid lika kul, och idag började vi på ett nytt område, provet är gjort, så nu är det cirkulationen som gäller, hjärta och blodet. :)
Vart indelade i olika grupper, och vi fick titta på hjärtan och lungor. Jag skar lite i hjärtat, och fick se hur det såg ut inuti, rätt coolt faktiskt. :) Och så fick vi skära i lungorna med, och se hur dom såg ut inuti, jätte coolt, :)
Och så fick vi se hur lungorna såg ut med luft i, eftersom att dom var helt utan luft när dom låg dig, det är jätte intressant :)
Sen fick vi ta blodtryck på varann, och ja, skulle de tryck vi tog på varann stämma så skulle vi inte må så jätte bra. :P haha ! Men övning ger färdighet. :) Det där kommer vi kunna alldeles utmärkt sen :)
Sen fick vi ett grupp arbete med :)
Och så fick vi tillbaka prover, och ja jag vart godkänd. :D G+ till och med, och ja jag är nöjd med det.
'
Lektionen slutade och vi fick rast, jobbigt som fasen att gå hela dagen med träningsvärk :P
Men då känns det iaf att man har gjort något. :) Och det är dags nästa vecka med. :)
'
Rasten var slut och det var dags för psykologi. Det är också intressant. Tycker att det är jätte kul i skolan faktiskt, trodde aldrig att det skulle vara så kul att gå i skolan. :) Men det är det.
När den lektionen slutade så fick vi gå hem. :) Så jag och Agda tog sällskap hemåt, sa hejdå till henne utanför henne.
Så ringde jag Tobben, för han skulle kika förbi och äta lite, och prata och hämta hårddisken. :)
Så gick ner till Ica och handlade lite, och sen hem, packade in det jag handlat, och sen startade jag en maskin med tvätt. Och så drog jag fram dammsugaren, dammsög av lägenheten och fixade lite.
Satte mig vid datorn en stund, vart medlem på Badoo, vilket jag senare insåg att jag inte skulle ha gjort, gud jag vart bombad, haha !
Det plingade som satan. Och så kom Tobben, och vi började laga mat, vart tacos idag, herrn stekte köttfärsen och jag fixade grönsakerna. :)
Sen åt vi och pratade lite, väldigt trevligt. Alltid trevligt med matsällskap, och att umgås med sina vänner ! :)
'
När vi ätit färdigt och allt sånt, så åkte herrn vidare, och jag satte mig vid datorn, uppdaterade mig lite, och skrev lite. :)
Kikade lite på tv, och satt på Badoo, haha, ja höll mig underhållen iaf. :P
Sen vart det sängen, efter att ha läst lite i Vård och omsorgs boken, inför provet vi skulle ha imorn. :)
'
Goodbye, and Goodnight !

Torsdag 27 Januari 2011;
'
Gick upp lite tidigare idag, för att jag skulle hinna läsa lite innan det var dags att gå till skolan, och ja usch ja, min träningsvärk va tametusan värre idag, fyyfaen.
Men gick jag upp, klädde på mig, bara det var ett jobbigt projekt med min träningsvärk, tog mina mediciner och så vart det kaffe och cigg. :)
Sen läste jag lite grann, och kikade lite på tv, och datorn.
Sen var det dags att knata mot skolan, och ja jag lovar det var huuuur jobbigt som helst !! Fiiifaen, gick som ett fån för att man inte kunde gå som folk, :P haha, måste ha sett bra roligt ut, men jag bjuder väl på den. :P
Träffade mina klasskamrater utanför, och pratade lite, sen gick vi in och gjorde lite mer på vårt grupparbete. Sen ut och ta en cigg och en kaffe sen in och gå på lektion. :)
Ännu ett prov, i vård och omsorg. Kändes väl sisådär, men jag det gick väl hyffsat. :)
Efter provet så pratade vi lite om det, sen kollade vi på en film och så fick vi sluta efter den, rätt skönt. :)
Gick ut till parkeringen, och så fick jag skjuts hem av Agda, jobbigt nog att ta sig i och ur bilen. :P
Men det gick, sa hejdå till Agda och så kom nästa jobbiga projekt, att ta sig upp för trappa, haha, :P
Men det gick, går bättre att ta sig upp, värre att gå ner. :P
Kom iaf in, satte mig i soffan, kollade datorn lite grann, och skrev lite. Klagade lite på min träningsvärk. :P
La mig och tog det lugnt en stund. Sen vart det lite mat, och så pratade jag med några på msn. :)
Och vart bombad på badoo.
'
Senare fick jag besök av A. Vi kikade på tv, och pratade lite. Sen somnade herrn i min fotölj och jag somnade en sväng i soffan, :P Och så gick jag och la mig i sängen, och herrn somnade på soffan. :P
'
Goodbye, and Goodnight !

Fredag 28 Januari 2011;
'
Vart väckt av A vid 12 tiden, :P Gick då upp, tog mediciner och slog igång lite kaffe, och så tog jag en cigg och vaknade till lite. :)
Sen kikade vi lite på tv, och pratade lite grann. Efter ett tag så skulle herrn åka hemåt, så sa hejdå och så.
Efter det så kikade jag på film, vart Maramaduke, och efter den så kikade jag på Marley and me.
Sen vart det duschen, och så lagade jag mat, åt och kollade på en till film, Mamma mia. Den är faktiskt bra, och dom gör låtarna bra. :) Lay all your love on me, gör dom sjukt bra :) I like ! :D
'
Kollade typ på halva filmen medans jag åt, och sen gick jag över till grannen, drack lite kaffe och pratade lite med fröken L och J. Trevligt var det iaf.
Sen vart klockan läggdags för barnen, så då gick vi därifrån, jag hem, och J mot bussen.
Kom hem, slog igång filmen igen, och så kollade jag datorn. Msn, badoo och facebook. :)
'
A little small talk, a smile and baby I was stuck,
I still don't know what you've done with me,
A grown-up woman should never fall so easily...
'
Efter den filmen vart det en annan, 10 orsaker att hata dig, :)
Och så badoo, facebook och msn. :P
Klockan går rätt fort ibland märker man, klockan vart helt plötsligt jätte mycket, så när filmen var slut så slog jag igång en ny, Bedtime stories. :)
Och efter den så slog jag igång, Shan Atci med Blattefierad, och nej jag lessnar aldrig på den :) Så jävla bra, skrattar lika mycket varje gång :)
Och sitter nu och pratar med lite folk på badoo, men ska väl slå igång en film till och sen lägga mig i sängen snart. :)
Eventuellt hämta min bil imorgon med, får hoppas på att pappsen får ordning på allt :) Min pappa är allt den bästa ever <3
'
Goodbye, and Goodnight !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback