kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Fredag 7 Januari 2011

Hejsan !
'
Nu tror jag att jag är med igen, jag har nog kommit tillbaka till verkligheten efter en semester vecka upp i Vemdalen :)
Men det va bra skönt där uppe, hade grymt kul, och hade lätt stannat en vecka till, :)
Men det kostar ju därefter. Yeye, :D
Har jobbar idag med, en kort tur men det känns bra, eller ja egentligen sisådär. Ska bli skönt att få komma bort lite, göra något annat nu, man har ju ändå gjort samma sak i 3 års tid. Så lite less är man ju, men som en sa till mig idag så kommer jag nog att sakna det när man väl har varit ifrån det ett par veckor, må så vara, jag är ju känd för att vara jobbnarkoman så :) Man kan ju inte förstöra sitt underbara rykte, eller ?
Jag tror så, ska bli skönt, det blir ändringar i mitt liv, har bestämt mig för att göra mycket under det här året, bl.a gå ner i vikt igen, I'm on my way overboard, men jag ska och så lyckas jag med :)
Det kan ta sin tid, men låt det ta tid då, jag ska må bra, ingen behöver må bra för mig. Jag lever mitt liv, jag bestämmer vad jag ska göra med det, :)
Men nu har jag bestämt mig, och jag ska inte göra det för att folk har kommenterat utan jag ska göra det för min egna skull, för att JAG vill det själv. Jag är ändå jag, och jag trvis bäst som jag är, bara att jag kommer att bli några kilo lättare, jajjamen. :)
'
Jo men det är bra, mitt liv alltså, jo visst saknar man närheten ibland, men det kommer väl. Det är rätt skönt att vara själv med, att kunna göra vad man vill utan att behöva tänka så mycket på det. Jag kan sitta här i min soffa och blogg om vad jag vill när jag vill, och hur jag vill. För det mesta så är det ju bara om hur dagen har sett ut, men ibland kommer mina spontana inlägg med både det och andra tankar. :)
Tummen upp eller ner ? Några läsare har jag ju, eller är det bara spioner som tycker om att läsa om mitt liv som jobbnarkoman, haha ! :D
'
Som jag sa så har jag jobbat idag, och ja det går väl alltid bra för mig, eller ja för det mesta. Allt flyter på och man få gå hem. Det är inte direkt så att man sitter på arslet hela dagen, som vissa tror att man gör, jag gör mycket mer än så. Jobbade med Bellsibuubb idag, riktigt trevligt, hon fick åka med hem till Gimo med, då hon bor här hon med.
Kom hem, slog igång tvn, och så gick jag online på msn. Och det pep till på engång, Taantyy, :)
Försökte samtidigt att få på överdragen till soffkuddarna som jag har tvättat, överdragen alltså inte kuddarna, det gick ju sisådär, men fick ju på dom tillslut. :)
Trivs med min nya soffa, och älskar min fotölj, jätte mysig, satt i den igår och bloggade och det kändes bra.
Den är skön att sova i med, soffan alltså, somnade till i den i förmiddags. :)
En liten stödvila innan det var dags att göra sig klar för arbete, :)
'
Det snöade idag igen, why am I not surprised ? Det snöar ju tammetusan jämt nu för tiden, och när ska allt försvinna ? Hur länge ska man behöva stå ut med den här jäkla snön ?
Burr, vill helst ha sommar nu, helst igår. Slippa skrapa rutor, slippa borsta bort massa snö, slippa ha bilen på tomgång länge innan det blir behagligt att sätta sig i den. Slippa låångsamma bilförare, bara för att det råkar vara en snöflinga på vägen så måste man ligga och köra i 50, man lessnar ju.
Och snön, det är ju metervis, snödrivorna är ju jätte höga, nästan som berg. Det kommer ju ta evigheter innan all snö är borta helt. Tragiskt. Deprimerande.
Iaf, har pratat med Taantyy i 2 timmar nu med, la på för en stund sen. Massa trevligheter, skvaller tycker vi också om. :) Skönt att bara få prata lite, eller ja mycket då, men det är vi bra på hon och jag, prata :)
Får ta och ses snart med. Va ett tag sen nu.
'
Annars så börjar skolan på måndag med, förväntningar, tror att det kommer att bli kul, men ändå så har man lite ångest, vill man verkligen sätta sig i skolbänken igen, ja, det är ju värt det, en utbildning det kommer jag långt med, och det är ju det här jag vill göra, om inte annat så kan jag ju plugga vidare sen om jag känner för det. :)
Men lite nervöst är det, ska på "upprop" på måndag kl.10, nej jag är inte alls nervös.
Känner säkerligen inte en enda som ska plugga nu heller, haha, men det är väl bara att gå dit och se glad ut, göra det jag ska och sen gå hem. :)
Apropå gå, bilen då. Blir billös på söndag, måste fixa honom till ombesiktningen. Va ju inte så jätte farligt, men det lär ju göras, kommer vara lite jobbigt att stå utan bil ett tag men man får väl leva med det ett tag. :)
'
Ja huah mig, nu vart det ett långt inlägg, massa babbel, haha ! Börjar få lite skalldunk nu, så då är det väl dags att gå och lägga sig tror jag, ska ju upp tidigt imorgon med och jobba.
'
Goodbye, and Goodnight !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback