kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Sad to see that.

Ja men lite ledsen blir jag. Lite ledsen i ögat.
Det är inte många som besöker längre. Och ändå ska det vara 25 st som följer via BL.
Jaja :) #nohate
Hoppas att ni kommer tillbaka när jag är på fötter ordentligt igen.
Men just nu känner jag inte så mycket för det. All tid går åt till annat.
Och just precis i denna stund så håller mina ögon på att falla ihop. - TRÖTT.

Så jag gör mig själv en tjänst, går ner tvättar bort sminket, borstar tänderna och sen upp och så kryper jag ner under täcker.
Blir ju upp tidigt imorn igen.

Sov så gott sötisar.
I'm sorry If I let you down..
G'natt ! :love:


Comments
Johanna säger:

Nja, jag hade tyckte det var skönt med oplanerade helger och vila upp sig, jobbet tar så mycket kraft och energi....så förslappad skulle jag inte bli av och inte göra något på helgen :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Rebecca säger:

sv: Jag mårbra, typ , själv? :D

Skriven: - Hemsida: http://pitchtjejen.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback