kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

@ my parents house again !

Yes, kom hem för ett tag sen, det var rackarns halt imorse, uscha fick köra väldigt försiktigt.
Även inne i Uppsala var det halt som fasen. Nästan värre där än vad det var här ute i skogen.

Dagen har gått kanon bra ! Lite sådär lagom trött bara. :)
Stannade på vägen hem och handlade lite, så snart blir det mat. Trotsar dieten idag för jag vart så rackarns sugen på kyckling, ris och currysås. Kycklingen får jag förvisso äta men inte det andra. :)

Btw, igår hade jag rekord igen, eller ja, det går upp och ner, men hela 48 unika igår, det är de som gör mig glad och lycklig ! Vissa tycker att det är lite, men för mig är det mycket ! :)
Love y'all ! :D

Nej ta och svara på lite kommentarer och sen laga lite mat ! :D
Har ni haft en bra dag ? :)


Comments
Emma säger:

haha tack :)

Vad bra! Jodå, det är bara bra med mig, själv? :D

Skriven: - Hemsida: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Raisa säger:

- Det är bra, vad gör du ? :D

kram

Skriven: - Hemsida: http://tjokung.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback