kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

In My Dreams I'm Happy

Vaknade och kom ihåg denna underbara dröm jag drömde, jag vill verkligen inte vakna, jag ville bara fortsätta blunda och fortsätta drömma. :)
Jag har haft många underbara drömmar men denna slog allihop.
Kan säga så här, i den drömmen var jag väldigt lycklig. :)
Men det var bara en dröm, right ? :)

Har sovit igen massa timmar nu, har ju vaknat till och från första gången vaknade jag runt 11 tiden men måste ju sova lite mer då jag jobbar i natt så då somnade jag om. :)
Jag och min säng har ett speciellt förhållande, den finns alltid där, den håller mig varm och den är mjuk :)
Den klagar aldrig och inte bråkar vi heller, hur underbart är inte det :D heh !

Nej men nu ska jag ta och äta lite "frukost" haha det känns fel att säga det då jag inte äter frukost, men någongång måste man ju göra det. :)


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback