kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

I'M SO SORRY SWEETIES !

Förlåt för min USLA uppdatering idag.
Som jag skrev imorse så har jag varit på praktiken idag med. :)
Gick kanon bra, och min handledare är ju bara underbar ! :D
Han säger att jag har kommit in i det hur bra som helst och att jag numera går som en anställd och inte mycket som en praktikant. Jag är duktig jag ! :D
Och det känns fruktansvärt bra ! :D
Känns som att jag kommer att få underbara omdömmen därifrån.

Efter praktiken så var jag till Gränby, mötte Natta och Jocke där, vi käkade först lite grann, och sen handlade vi.
Vart en julklapp till mamma som vi hittade på Clas Olsson :)
Och så vart det både present och julklapp till Amanda, och en julis till lilla pappsen med !
Och självklart till mig själv, eller nejdå, behövde nya mascara så köpte det :)

Så efter timmarna på Gränby så åkte jag till Sävja och grattade min lilla systerdotter som fyller 10 imorn, :)
Stor tjej nu. :) Hon vart glad över presenten och dom passade utmärkt. :)

Vart bjuden på kaffe och pratade lite, samt kikade lite på tv. :)
Och nu är jag hemma hos mamma igen, pappa har redan åkt till Sthlm.
Jag har slagit in julisar och nu tar jag kväll :) Så det har varit en fullspäckad dag, :)

Vad har ni gjort idag ? :)


Comments
Johanna säger:

Det gick bra för oss alla i omgångar.... :)



okej, har inte sett idol alls så har ingen koll :)



Min dag var kanon, stod längre ner om den i inlägget :)



Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Rebecca säger:

ALLT BRA? :D

Skriven: - Hemsida: http://pitchtjejen.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback