kategoriserad i » Saknad, ♥ Saknad, inlägget är kommenterat 6 gånger

I'll never, ever forget you.

Ni får ursäkta mina få ord idag. Men det har varit en lite jobbigt dag även fast jag har försökt att hålla en glad min.
Vissa saker vill man inte skriva ut såhär, men en del kan jag dela med mig.
Jag saknar honom. Det gör jag varje dag. Och när det årsdagar så tar jag min oftast tiden till att minnas och tänka, komma ihåg alla stunder man har haft, alla underbara minnen.
Han var galen, det var jag med, jag är fortfarande.
Minnen som vi har, många skulle tro att vi var störda i huvudet, att det inte stod rätt till, men vi kunde var hur galna som helst i varandras sällskap, för vi var bara oss själva.

Kommer ihååg allt, som den dagen jag såg dig på stan:P Jag ställde mig på bänken och bara skrek: Maaaajcuuuus! För fulla muggar:P
Du vände dig om, åå tänkte ii heelvetee! :P
Du såg att det bara va jag, dåå skrattade du.. Du kunde inte sluta, du bara skrattade och skrattade..
När du hade sansat dig tillräckligt för att prata sa du bara: Det är bara du Mickan, det är bara du som skulle göra något sådant..!
Du anar inte hur mkt jag saknar ditt skratt gubben..
Och jag börjar nog förstå varför du och alla andra säger att jag är ceppe:P
Det måste nog bero på att jag är det..
Föör inte fan ställer man sig på en bänk mitt i stan åå skriker heller..
Om man inte är Mickan iofs..
Kommer ihåg allt, som den dagen jag såg dig på stan.
Jag ställde mig på en bänk och bara skrek: Maaaajcuuuus! För fulla muggar :P
Du vände dig om, å tänkte vad i helvete! :P
Du såg att det bara var jag, då skrattade du..
Du kunde inte sluta, du bara skrattade och skrattade..
När du hade sansat dig tillräckligt för att prata sa du bara: Det är bara du Mickan, det är bara du som skulle göra något sådant..!
Du anar inte hur mkt jag saknar ditt skratt gubben..
Underbara minnen ! :)

Han var inte min pojkvän, han var en vän, en väldigt nära vän, en underbar vän !
Han var en underbar vän till många.

Sov gott hjärtat, jag kommer aldrig att glömma dig ! :love:
'

Comments
MMEELI.SE / bohofreak säger:

sv: Skall göra ett försök! ;)

Skriven: - Hemsida: http://mmeeli.se

Oumie säger:

Ja precis som jag skrivit i mitt nya inlägg man känner att de vakar över en. Det blir bättre.

Skriven: - Hemsida: http://oumiiie.blogg.se/

This Is Olessia säger:

den första kärleken kommer aldrig komma över... man kommer alltid älska lite av sin första kärlek

Skriven: - Hemsida: http://www.thisisolessia.wordpress.com

Kampen att bli någon annan säger:

Svar:

Jag beklagar så hemskt, hemskt mycket! Jag förstår verkligen din saknad, min äldre bror gick bort för tre år sen. Så jag förstår vad du pratar om vad gäller saknad och så vidare... :(



Jag ska försöka använda Google Fonts, tyckte det var krångligt. Förstod inte om man kunde ladda ner teckensnitten och använda de i PS t.ex.

KRAM!

Skriven: - Hemsida: http://rizzy.blogg.se/

Johanna säger:

Kent ligger mig alltid varmt om hjärtat..... Det är dme och Takida...som går varmast.... eller ja bara deras skivor jag verkligen köper.... :) så april blir en bra månad....kent släpper skiva coh takida kommer på turne...... :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Johanna säger:

KENT å Takida har jag stenkoll på så där missar jag inget när det händer något... resten bryr jag mig inte så noga om.... :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback