kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 3 gånger

I need coffee before I can start my day

Vaknade runt 10 tiden, det var sent för mig igår, senare än vad jag hade tänkt mig. :)
Men fick sova iaf. Vaknade och fick se att det snöade ute men nu är det slask.
Gillar det inte alls. Men jag får väl stå ut helt enkelt.

Dricker kaffe och är inne på min andra kopp nu, utan kaffet kan jag inte starta dagen alls.
Är kanske inte på mitt allra bästa humör då. :P haha !

Idag då, jo idag ska jag bege mig in till Uppsala för att köpa nya lampor till bilen, men måste få liv i fröken Hubbels först. :)
Så jag tänkte ta itu med mina manier och tvångshandlingar, tar fram mina dammtrasor och min snabeldrake, nu blir det städning här hemma :) -  Så att jag slipper må dåligt, när jag ser dammet. :P

Vad gör ni idag ? :)


Comments
Kashaya säger:

Ja då kanske man får räkna med lite saker som behöver fixas ibland. Lycka till med städningen

Skriven: - Hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

Eriiza säger:

Vilka praktiserar du med?

Vad för sorts avdelning?



Men jag känner mig egoistisk.. Och det enda jag gjort

det sista har varit att klaga..

Skriven: - Hemsida: http://eriiza.webblogg.se/

Eriiza säger:

Är fortfarande förbannad över "missförståndet" i tisdags.

De hittade naturligtvis inga fel på mig, så vi vet

fortfarande inte varför jag har anemi... YAY !

Skriven: - Hemsida: http://eriiza.webblogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback